تدریس خصوصی ابتدایی

معلم خصوصی اول ابتدایی - دوم دبستان - سوم ابتدایی - چهارم دبستان - پنجم ابتدایی - ششم دبستان

تدریس خصوصی ابتدایی

معلم خصوصی اول ابتدایی - دوم دبستان - سوم ابتدایی - چهارم دبستان - پنجم ابتدایی - ششم دبستان

توصیه به پدر و مادرهان درباره رنگ های بازی کودکان


لطفا بیشتر مراقب فرزندانتان باشید.
کودکان و بچه ها
سازمان بهداشت جهانی به منظور پیشگیری از آسیب ناشی از رنگهای سرب دار به بچه ها، خواستار جلوگیری از استفاده از رنگهای سرب دار و استفاده از جایگزین های سالم به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به کودکان بر اثر مسمویتهای سربی شد.
سازمان بهداشت جهانی، سرب را به عنوان یکی از ده ماده شیمیایی مضر برای سلامت عمومی افارد معرفی کرده است.
مسمومیت با سرب در کل عواقب بهداشتی مخربی برای بچه ها دارد بطوریکه تخمین زده می شود هر سال ششصد هزار مورد جدید از ناتوانی های فکری کودکان بر اثر قرار گرفتن کودکان در معرض سرب ایجاد می شود.
456465465746464656
دکتر «ماریا نیرا» مدیر سازمان بهداشت جهانی درحوزه بهداشت عمومی و محیط زیست در این باره گفت: مسمومیت با سرب یکی از مهمترین نگرانیهای بهداشت محیط زیست برای کودکان سراسر جهان به شمار می رود و رنگ سرب دار یک انفجار بزرگ برای مسمومیت بالقوه بچه ها با سرب است.
سازمان بهداشت جهانی از کشورهای عضو خواست تا برای حفظ سلامت کارگران، کودکان و خانم هایی که در سن بارداری قرار دارند، اقدام کنند.
لطفا بیشتر و بهتر مراقب کودکان باشید
این اقدامات شامل اتخاذ قوانین و رویه هایی برای ریشه کنی استفاده از رنگ های سرب دار و ارائه اطلاعات به عموم مردم در زمینه باز سازی خانه هایی است که ممکن است در آن ها از رنگ های سرب دار استفاده شده است.
آمار سازمان بهداشت جهانی نشان می دهد که سی کشور در سراسر دنیا کره زمین استفاده از رنگهای سرب دار را کنار گذاشته اند.
اتحاد جهانی برای از بین بردن رنگ های سرب دار که با همکاری سازمان بهداشت جهانی تصدی در نظر دارد که منع استفاده از رنگ های سرب دار را تا سال ۲۰۱۵ به ۷۰ کشور جهان گسترش دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.