تدریس خصوصی ابتدایی

معلم خصوصی اول ابتدایی - دوم دبستان - سوم ابتدایی - چهارم دبستان - پنجم ابتدایی - ششم دبستان

تدریس خصوصی ابتدایی

معلم خصوصی اول ابتدایی - دوم دبستان - سوم ابتدایی - چهارم دبستان - پنجم ابتدایی - ششم دبستان

تدریس در منزل ریاضیات

اینجانب نادر رجب زاده از سال ۸۵ تا کنون با مدرک دکتری در تدریس خصوصی ریاضی در خصوصی منزل فعالیت دارم.

روش تدریس اینجانب بیان ساده مفاهیم و حل سوالات متنوع است از نظر اینجانب بهترین روش برای انتقال مفاهیم ریاضی بیان کاربردها و مدلسازی آن و حل سوالات طبقه بندی شده و متنوع-بیان دلیل استفاده از مباحث ریاضی در علوم دیگر است و همچنین حل تمرینات متنوع و حتی المقدور ارائه مثالهای کاربردی است.

بهترین معلم خصوصی آموزش ریاضی هفتم

جهت رزرو بهترین دبیران ریاضی تهران با مدرسانه تماس بگیرید.


اینجانب آذر فتحی هلی آبادی از سال ۹۰ تاکنون با مدرک کارشناسی ارشد در زمینه تدریس خصوصی ریاضیات در پایه هفتم فعالیت دارم.

بهترین روش برای انتقال مفاهیم ریاضی مفاهیم ریاضیات را در قالب مشاهدات و مسائل عینی پیرامون دانش آموز در آوردن و روش من برای تدریس ریاضیات همیشه نحوه بیان و ارتباط ام با دانش آموز و حل مثال های متنوع از یک مبحث بوده است که باعث رضایتشان شده. (البته این را خودشان ابراز کرده اند)

را ستگو باشید

شاید علم به آسیب پذیر بودن و دانستن ایرادات خودمان، مسئله ای دردناک و رنج آور باشد، اما راستی و درستی را به همراه خواهد داشت، و احساس شجاعت را تقویت می کند. شجاعت و صداقت همیشه حس راحتی و آسودگی را با خود به همراه نمی آورند، اما می توانند به طور شگفت آوری قدرتتان را افزایش دهند.

احتمالا شما هم به این موضوع معتقد هستید که تعهد و مسولیت ما در قبال کارهایی است که انجام می دهیم، نه تفکراتی که در سر داریم. اما واقعیت این است که آنچه در عمل انجام می دهیم، برگرفته از افکار ما است.پس تا زمانی که تفکرات منفی خود را کنار نگذاریم، نمی توانیم در انجام امور به موفقیت برسیم.

کلاس خصوصی و گروهی برای تدریس خصوصی و گروهی ریاضی اول تا ششم ابتدایی

در بعضی موارد بیان کاربرد مطالب در زندگی روزمره به یادگیری بهتر کمک میکند. و در کل می توان گفت بیان مفهوم کلی و دادن دید کلی به دانش آموز در ابتدا، ایجاد پرسش و وادار کردن دانش آموز به فکر کردن، بیان مطالب و اثبات آنها، تمرین و حل مثالهای آموزشی و بعد مهارتی و … از روش های کلی من برای تدریس است.


اینجانب راحله حسین زاده از سال ۹۰ تا کنون با مدرک کارشناسی آموزش ابتدایی در زمینه تدریس خصوصی و کلاس های گروهی تخصصی ریاضی در مقطع ابتدائی فعالیت داشته ام

روش تدریس اینجانب بسته به نوع مطلب متفاوت است، اما ایجاد پرسش در ذهن دانش آموز و درگیر کردن فعال دانش آموز باعث انتقال بهتر مفاهیم میشود.

معلم خصوصی برای ششم, پنجم و چهارم ابتدایی

متوسطه اول:  تدریس خصوصی نهم, هشتم و هفتم

اینجانب زهرا ایمانی از سال ۹۲ تا کنون با کارشناسی ارشد در زمینه تدریس ابتدائی و متوسطه اول فعالیت داشته ام.

از نظر من بهترین روش برای انتقال مفاهیم ریاضی مفاهیم ریاضیات را در قالب مشاهدات و مسائل عینی پیرامون دانش آموز در آوردن و روش من برای تدریس ریاضیات همیشه نحوه بیان و ارتباط ام با دانش آموز باعث رضایتشان شده (البته این را خودشان ابراز کرده اند).

ابتدایی: تدریس خصوصی ششم, پنجم, چهارم, سوم, دوم و اول ابتدایی